Kawały tylko dla dorosłych

Kawały od dawna zagościły w naszych umysłach. Zapewno pamietasz nie jeden dobry kawał, super, ja też. Ale ile znasz hardcorowych kawałów? Ile kawałow możesz opowiedzieć w starszym towarzystwie lub przy kolegach, tak żeby im szczęki opadły do samej ziemi? Pewnie żadnego…Ja również nie mam pamięci do kawałów no chyba, że znajdę naprawde jakiś zajebisty, a o takie ciężko. Ostatnio znalazłem w sieci niezły kąsek, naprawde chamski kawał ! Polecam tylko dla dorosłych, bo niestety dla dzieci to on nie jest. Nie mogłem się otrząsnąć po przeczytanie tego hardcoru, odrazu nasuneła mi się myśl, żeby poszukać innych kawałów, okazało się jednak, że stron z podobną tematyką jest niewiele. No coż, po dłuższych poszukiwaniach znalazłem jeden fajny serwis, wyglada na całkiem spoko, a kawały dla dorosłych, które tam są naprawde są tam nie bez powodu, zreszta, internet to wolna strefa, zawsze można wejść i zobaczyć, a jak się nie podoba to wyjść. Jakby ktoś znalazł jakies fajne kawały lub strony to prosze o podesłanie, jak tylko cos wynajde odrazu wrzuce, pozdro!🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s


%d bloggers like this: